Huomio ihmiset ja makkarat. Sellainen tiedote tässä näin aluksi, että Arktinen Sämpylä ei luultavasti koskaan enää herää eloon... Ellette te sitten nyt heti riennä vieraskirjaan kertomaan miten sivut pitäisi uudistaa ja miksi en saisi niitä lopettaa. Oma mielikuvitukseni ja jaksamukseni ei riitä siihen yksin.

Nyt soi: Manu Chao - Le Rendez-Vous

Miksi jotkut ihmiset sanovat minua hipiksi? En itse koe olevani mikään hippi, vaikka minulla on hyvin vastaan hangoittelevat mielipiteet esimerkiksi turkistarhausta ja eläinkokeita vastaan. Ja tiedän melko varmasti että ne ihmiset jotka minua sanovat hipiksi eivät tiedä tuon taivaallista siitä, onko millään mitään merkitystä minulle. He kuitenkin ovat ystäviäni, minä en vain satu olemaan sellainen typpi joka kuuluttaa mielipiteitään julki joka tilanteessa. Joten sen sanon, että rastat ja Jukka Poika eivät hippiä tee. Äitini sen sijaan on erittäin varma että minä olen peikkis. Siitä en tiedä kun en ole koskaan kuullut nimenomaista sanaa. Eräiden epämääräisten sukulaisten silmissä olen hirvittävä sukunsa pettänyt ateisti koska jätin väliin rippikoulua edeltävän Tilkkutäkki -messun viime sunnuntaina. Veljeni mielestä olen tyhmä ja tyhmän näköinen. Joskus joku jolla on hyvin vääristynyt käsitys nykyajan nuorisosta, haukkui minua rasvikseksi. En ole koskaan omistanut mitään nahkatakin tapaistakaan, sen sijaan minulla on rastat ja värikkäät vaatteet ja kuuntelen mm. Manu Chaota ja Jukka Poikaa. Eräs puolituttu ja vanha ihminen, joka mitä ilmeisimmin ajatteli olevansa kovinkin tietäväinen, erehtyi nimittämään minua gootiksi ja sitten pissikseksi. Löisin vaikka vetoa että ne ovat ainoita nimiä jotka hän tiesi.

Ja pointti oli? No se tietysti, etten erityisemmin yritä olla mikään(enää) enkä taida oikein ollakaan. Enkä ole ainakaan ateisti, rasvis, gootti enkä pissis. Hippi saatan olla noin 30 -prosenttisesti.

Onko tämä tyyppi tässä(minä) muka joku hippi?

968389.jpg